Varm dag

Publicerad 2010-05-21 09:10:52 i Allmänt,

Det är en riktigt varm och solig dag idag också, riktigt härligt faktiskt! Man behövde inte frysa när man gick utanför dörren imorse och det är sommarkänsla på hög nivå jag älskar det :) Nu är det bara lite drygt två veckor kvar i skolan och det är så skönt längtar tills allting är över nu. Har ett arbete och en redovisning kvar och det ska jag klara av. Skriver jag klockrent MVG (vilket typ inte kommer att hända) men OM jag gör det så kommer jag få MVG i den kursen så jag får väl anstränga mig så mycket jag kan och hoppas på ett MVG men har typ aldrig hänt i historien att jag fått ett MVG på en uppsats så varför skulle det hända nu lixom?!

Men men kämpa kan man alltid göra, ska sitta och skriva på den när jag jobbar natt på söndag :)
Idag blir det i alla fall en fullspäckad dag, sitter i skolan nu, sen ska jag till stan och shoppa med Bästis, sen ska vi hämta hennes syskon på dagis, äta middag hemma hos hennes pappa och sedan blir det att kolla på RixFm festivalen i Kungsträdgården ikväll. Det ska bli riktigt mysigt, måste se till att köpa mig en glass under dagen också och hoppas på att det fina vädret håller i sig :)

Kram på er alla! Tyvärr kommer det inte bli några bilder då min kamera är inne på lagning och jag vet inte när jag kommer få tillbaka den.. :( Förhoppningsvis kommer jag få tillbaka den innan studenten!
Ha en underbar dag och njut av solen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela