Visdomständer

Publicerad 2010-05-16 23:15:35 i Allmänt,

Tror mina visdomständer är på G, damn vad ont jag har bak i munnen.. Kliar gör det också, aj aj aj.. Kan ju typ inte tugga och äta ordentligt heller. Blä.. Undrar egentligen varför det heter visdomständer, blir man vis när man får dom eller ?!?!

Nu är jag trött efter en heldag i en gympahall med massor av barn och massa övningskörning med mamma som gick superbra =D Såå, dags att krama kudden!! Skola imorgon, blä vill vara ledig!
Kram :)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-05-17 15:04:15

Hej! Vill du ha fler som läser din blogg?



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ceder



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=ceder



Detta är 2 sidor som garanterat ger dig fler läsare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela