Vintern är här!

Publicerad 2010-11-24 15:15:17 i Allmänt,

Jajjamän, nu är vintern äntligen här. En decimeter snö utomhus, dock lite väl blåsigt och kallt. Jag tycker det är supermysigt med snö, det liksom lyser upp allt mörker så det är skönt. Känns som att motivationen som dött av höst-tråk-vädret kommit tillbaka nu med snön, känns bra dock är jag ständigt trött vilket är ett större problem eftersom man behöver både vara pigg och ha ork när man ska plugga om något över huvud taget ska gå in! Det är ju snart första salstentan så nu måste man verkligen lägga på ett kol. Vill verkligen klara den!

Ha de bra i vinterlandet :) Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela