Fina hösten

Publicerad 2010-10-03 13:52:20 i Allmänt,

Det är en fin höstdag ute idag, solen skiner det ser ut att blåsa friskt och färgerna på träden förgyller verkligen dagen. Funderar starkt på att gå ut och gå en riktigt lång promenad med bra musik i öronen och tänka på allt och ingenting! Än så länge har jag bara söndagsdegat hemma med sen frukost, suttit vid datorn och diskat. Men hösten utanför fönstret lockar!



Fortfarande hyfsat grönt ute men gillar de röda träden, dom sitter jag och tittar på när jag sitter vid köksbordet och pluggar/äter! Finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela