Huvudvärk och höstdepp!

Publicerad 2010-10-28 17:45:25 i Allmänt,

Har haft huvudvärk flera dagar i rad nu vilken är otroligt irriterande, värktabletter hjälper inte för fem öre och hösten är riktigt trist så höstdepressionen finns ju.. Allt känns bara trögt just nu, vill helst att det ska bli Jul! Önskar jag hade någon att dela vardagen med, visserligen har jag mina underbara kurskamrater men det är inte samma sak som att få ha någon här hemma i lägenheten. Någon som skulle kunna hjälpa till med matlagning, städning och disken, även någon som man kan se på film med om kvällarna skulle inte vara helt fel... Kanske bara är inne i en period men men!

Dags att ta sig i kragen och läsa några sidor innan det är dags att sätta igång med middagen! Tjing :)

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2010-10-28 17:55:37

Jag har också haft huvudvärk i flera dagar i rad, ja. Typ sedan jag kom hem från Norrland. ;-D



Man behöver någon att leva med! Så måste svaret vara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela