Besök!

Publicerad 2010-09-01 10:55:00 i Allmänt,

Jag har inte riktigt haft tid att blogga då jag har varit fullt upptagen med att tänka på skolan då den dragit igång nu. Känns bara lite konstigt att inte gå i skolan alla 5 dagar i veckan, idag är jag liksom ledig :) Eller jag det får man väl tolka bäst man vill, jag har en del saker att läsa och så ska jag lära mig lite om de sidor vi ska använda oss av under utbildningen.
Sedan så fick jag besök i måndags, mycket trevligt. Sebastian som är på besök hos mig :) Just nu ligger han och sover, han sover alltid längre än mig så ja vad ska man göra man får helt enkelt sysselsätta sig med egna saker tills sömntutan vaknar :) Får se hur länge han stannar, det är i alla fall trevligt med sällskap och trevligt att ha någon som hjälper till med disken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela