Första September

Publicerad 2010-09-01 11:18:05 i Allmänt,

Tycker det är helt sjukt att tiden går så himla fort! Man hänger ju knappt med. Men det känns ändå som att jag trivs att vara där jag är nu. Första dagen i skolan klickade jag och en annan tjej hur fort som helst, bytte nummer första dagen ocha allt. Hur kul som helst! Vi har även hittat två andra tjejer som också är hur underbara som helst så det känns verkligen superbra att kunna hitta nya människor så fort och så lätt! Tror det kommer bli en sjukt bra klass även fast det bara är en massa tjejer. Visserligen så skulle de ringa in en del reserver men tror det blir en tjejklass :)

Skönt att äntligen hitta någonstans där man faktiskt trivs, visst det finns de man kanske inte tycker är så jätteroliga eller intressanta men då är det bara att inte umgås med dom helt enkelt såvida man inte Måste göra ett grupparbete med dom! Det ska nog gå bra, känns faktiskt lite skönt att börja plugga igen. Känns som att jag valt rätt väg!


En bild från igår :)

Kommentarer

Postat av: Syster stor

Publicerad 2010-09-01 22:30:31

hihi, har du fixat "diskmaskin" ;)

Vi kommer hela lilla familjen på lördag.

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-09-02 15:11:27

Riktigt fin bild på dig Linnéa! :D

Postat av: Linnéa Robertsdotter

Publicerad 2010-09-03 10:10:43

Svar: Tack amanda!



Haha japp Sophia, en diskmaskin by hand ;) Ser fram emot att träffa er alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela