Last weekend

Publicerad 2010-09-03 10:59:17 i Bilder,

Förra helgen var jag på Karl Hertigs marknad (tror de hette så) och gick runt och tittade för min Nyköpingskompis A skulle vara hertiginnan. Hon var väldigt tjusig må jag säga och det var en trevlig och mysig liten marknad! Stog mestadels och tittade på tornerspelen, hade inga pengar så kunde inte köpa något sedan var de inte super kul att gå runt alldeles ensam men lite trevligt va de ändå!





Sen på kvällen när jag var hemma så bakade jag bullar!


Dom blev goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela