Sällskap.

Publicerad 2010-09-08 20:02:43 i Allmänt,

Jag har sällskap igen, så himla underbart! Sebastian kom ner hit igår eftermiddag, mysigt :) Igår låg vi bara och tittade på tv, idag var jag i skolan en sväng sen hem och vara med S sedan var vi nere på stan och jag köpte några saker jag behövde och så åt vi mat på grillen. Tog sedan en promenad förbi Nyköpingshus och ner till hamnen för att sedan gå hem igen :)

Nu sitter vi och ser på tv igen och har det trevligt! På fredag åker vi hem till honom tillsammans. Var länge sen jag var hemma hos mor och far. Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela