SEGWAY

Publicerad 2010-09-19 17:51:35 i Allmänt,

Idag har jag varit inne i stan och åkt Segway med min mor, det var superkul. Verkligen en häftig grej att åka runt på och hur enkelt som helst! Fick dock lite ont i fötterna eftersom man står hela tiden och lägger kraft antingen fram mot tårna för att köra framåt eller mot hälen för att bromsa/köra bakåt. Men det är verkligen en upplevelse som rekommenderas!

Finns att boka och köpa på ballongflyg Upp&Ner, klicka HÄR för att komma till deras hemsida!
Bilder kommer och video kommer!

Kram på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela