7 kvadratmeter.

Publicerad 2011-12-23 00:35:29 i Allmänt,

Har alldeles för mycket prylar för att endast bo på ynka 7 kvm! Det är en riktigt stor omställning att gå från först mitt barndomsrum på 12 kvm till en egen lägenhet på 37 kvm och sen till ynka 7 kvm... Jag saknar nog väldigt mycket att ha min egen lilla lya, att själv bestämma vilken mat som ska lagas, när det ska städas osv. Dock saknar jag inte riktigt den lägenheten jag hade. Konstigt nog! Det var en jättebra lägenhet men för att vara första boendet och fattig student har man ju inte direkt råd att inreda stället så värst bra. Vilket leder till att det kan kännas en aning kalt.

Letar som en tok efter eget boende men lär bli att bo hos mor och far ett tag till! Jag överlever har ju två hem, här hos mina föräldrar och hemma hos min underbara pojkvän! Men drömmen om ett eget boende, ja den finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela