Adventsljusstake.

Publicerad 2011-12-19 12:28:52 i Bilder,

Hemma hos Moster min och kusiner hittar man ofta roliga och speciella saker, vilket jag tycker är lite spännande. Först vattenkranen men även denna...

En adventsljusstake med tändstickor. Riktigt finurligt faktiskt och den såg väldigt stilig ut när man ännu inte hade tänt på den. Hann dock inte fota den då. Fint när det brann men det brann upp fort. Den ser ut att vara i trä men den är i ja järn/stål/metall eller något liknande. Man kunde tydligen ha tårtljus i den också för längre brinntid!
S n y g g t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela