Buzzador: Bonaqua - Jordgubb+Rabarber

Publicerad 2011-12-16 14:00:48 i Allmänt,

Fick för någon dag sen hem ett STORT paket från Buzzador. En sida där man får möjlighet att vara med och testa olika produkter med sina nära och kära. Den här gången är jag med och testar hur GOD Bonaqua med smak av rabarber och jordgubb är! Än så länge är det jag och min pojkvän som avnjutit några flaskor var, får väl dela med mig till familjen också och se vad dom tycker :) Vi (jag och pojkvännen) tycker att den var vääldigt god faktiskt :) Värt att testa!





Bli en Buzzador du med!

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2011-12-17 18:23:07

Den vill jag smaka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela