Fläta.

Publicerad 2011-12-30 22:55:15 i Allmänt,

Håller på att lära mig själv att fläta en bra fläta runt hela huvudet, blev inspirerad av en klasskompis som hade som häromdagen och det är såå fint! Lyckas men det blev svårt på slutet, men som man säger, övning ger färdighet så det gäller väl att komma på dom där knepen så den blir bra hela vägen. Tog inget kort på mitt första försök men någon gång när jag får flätan att se bra ut då ni, då ska det bli bild!

Pojkvännen och jag håller på och kollar i hans stjärnkikare och har spanat in månen och Jupiter. Häftigt!
I morgon är det Nyårsafton, det ska bli roligt. Umgås med bra människor och bara ha det bra :)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela