Imorgon.

Publicerad 2011-12-07 13:02:34 i Allmänt,

Imorgon är det dagen med ett stort D! Min efterlängtade födelsedag och 20-års dag. Lämnar tonårslivet och kliver in i vuxenvärlden på riktigt. Men ärligt talat känner man ingen direkt skillnad, får gå på systemet och det kan man väl se som en bonus :)

Har redan fått två presenter, en av farfar och Stina från norr vilket var 4 trisslotter och jag hade inte turen med mig så vann såklart inte på någon av dom. Sedan hade jag fått ett värdebevis från Hemtex så var förbi där och hämtade ut presenten från dem. Ja två vita ljus och ett paket servetter med bokstäver på. Fanatsifullt!

Nu är det dags att borra ner huvudet i den där väldigt underbara kurslitteraturen som ska läsas, om två timmar får jag hänga en maskin tvätt som paus.

Ha en bra dag gott folk! Ciao.

Kommentarer

Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Publicerad 2011-12-07 19:24:42

Nu är min tolfte jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:

http://millahoman.blogg.se/2011/december/jultavling-12.html

Kram // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela