Julstöket är över.

Publicerad 2011-12-26 15:42:32 i Allmänt,

Nu är allt julstök överstökat! Känns på ett sätt väldigt skönt, har varit en mycket mysig helg med alla nära och kära och jag är nöjd med de julklappar jag fick. Det jag fick var en Mixer, två stora prydnadskuddar till sängen, två värmeljuslyktor/hållare, presentkort på GinaTricot, presentkort på Face, en plånbok, biopresentkort, UV-filter till kameran, iphone hållare man har på armen, touch-vantar och en t-shirt! TACK!


Avslutar inlägget med den årliga syskonbilden vi alltid tar. Jag är längst! Yngsta till vänster och äldsta till höger, vi står i åldersordning! Tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela