Långpromenad

Publicerad 2011-12-27 15:52:55 i Allmänt,

Nu har jag och mamsen precis kommit hem, blev en tur till gymmet där vi fixade klippkort, sen gick vi till centrum och handlade lite grejer. Sen gick vi till mormor och morfar för att hälsa på och fika/äta lunch. Mysigt! Sen var det bara att knalla hem igen så har väl gått aktivt i säkert minst 2 timmar idag! Bra jobbat säger jag :) När kittlandet i halsen försvinner ska jag inviga mitt klippkort på gymmet också! Weehoo. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela