Linnéa 20 år.

Publicerad 2011-12-09 00:11:46 i Allmänt,

Har haft en väldigt bra födelsedag idag, trots heldagsföreläsning i skolan :) Men jag har lunchat med två fina tjejor, fått en fin present av dom fina damerna i klassen, invigt att handla på systemet, massor av grattis både här och där, god middag med familjen, fotat med min nya systemkamera och fått massor och kärlek av min Älskling! Imorgon kommer släkt och vänner för att fira mig :D Jag kommer minsann sova gott inatt! Tack alla som gjort min dag! ♥

Fick bli enkelt och en ctrl+c + ctrl+v från det jag uppdaterat på facebook. Är nu trött och ska soova!


Glad tjej men världens bästa och finaste pojkvän man kan ha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela