Sun is shining.

Publicerad 2011-12-27 11:59:46 i Allmänt,

Idag skiner solen och det tycker jag är bra och väldigt härligt, mor min och jag ska pallra oss iväg till gymmet och köpa klippkort så vi kan börja träna inför Beach 2012. Haha! Kanske inte riktigt men träna så man kan komma lite i form i alla fall. Dessutom har dom ett bra erbjudande så bäst att passa på!

Annars vet jag inte riktigt vad som står på schemat idag, skulle vara kul att vandra runt och kolla in mellandagsrean men jag fasar för att det är alldeles för mycket folk och alldeles för jobbigt. Men jag får la se, något annat kul kanske dyker upp :)

Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela