Tenta avklarad + glöggkväll

Publicerad 2011-12-20 22:55:31 i Allmänt,

Tenta är A V K L A R A D! Sen om det blev godkänt eller icke det återstår att se. Vet om 4 veckor I guess!
Efteråt bar det av hem till T för att svira om till andra kläder och på med lite ögon och kinder, ja alltså smink så man slipper se ut som ett spööke :) Update: Sedan åkte vi hem till J för glöggkväll med de andra blivande sjuksyrrorna såklaart! Jag var dagens chaufför så för mig blev det julmust och lättglögg men inget mig emot. Myspysig kväll måste jag säga!

Färden hem var inte sämre den, satt och dunkade Absolute 90's heela vägen hem och C o A rockade som bara den med sina stämmor och C med sina moves! Jag höll också min egen stämma men koncentrerade mig på vägen då det var typ väldigt snöigt och man såg inte så bra. Allt gick fint hem och jag är nöjd!

Skönt det ska bli med en veckas julledigt! Puss o kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela