December den 5:e

Publicerad 2011-12-05 11:58:22 i Allmänt,

Solsken idag och vitt på marken, tyvärr inte av snö men av frost och kyla i alla fall. Det tycker jag är bra! Längtar till snön börjar falla än så länge har jag inte skådat en ända snöflinga så här på vinterkanten. Förra året var det ju fullt med snö och det tyckte jag var helt underbart!! Då jag är ett decemberbarn vill man inget annat än att ha SNÖ på födelsedagen och det verkar inte bli så i år. Då min dag infaller om endast T R E dagar, helt otroligt! Som jag har väntat :)


Bild tagen Oktober 2011.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela