Bra att ha - saker !

Publicerad 2011-02-21 22:37:53 i Allmänt,

Förra veckan när jag var med mor och far och handlade min Dramaten så var vi även i Skärholmen där jag inhandlade ett par nya träningsskor på Rean. Jag älskar REA :) Det bästa som finns. Det blev dessa:


Har testat dom en gång, och dom var riktigt sköna!

Något annat jag var och inhandlade idag var nya pennor och stift som behövs till plugget, Ica maxi är en bra stormarknad. De hade massor av pennor och småprylar på rean så jag passade på att ladda upp med ett nytt gäng pennor!



Nu jäklar ska jag ta ett pluggrace och sedan krypa ner i sängen och ladda inför en låååång pluggdag imorgon.
Mikrobiologi och Vårdhygien är inte mina vänner just nu.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela