DRAMATEN

Publicerad 2011-02-21 22:31:20 i Allmänt,

Jag har äntligen fått hem min alldeles egna DRAMATEN, superbra tycker jag! För då kan jag gå och handla utan några större problem och slippa handla bara lite åt gången och slippa få ont i nacke, axlar och armar när man bär tunga matkassar. Det går ju även att transportera andra bra saker, men i första hand ska den få följa med vid mathandling.



Fick den av mamma och pappa, skulle egentligen fått den i julklapp men då var dom slut. Så fick denna för en vecka sedan ungefär. Och som ni ser är den inhandlad på IKEA FAMILY, extra billig om man har IKEA FAMILY - kort!

Finns i svart också, hjulen är i hårdplast, kanske inte det bästa men den duger för mig. Enkel och lätt att köra.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela