Melodifestivalen 2011

Publicerad 2011-02-05 14:50:36 i Allmänt,

Ikväll är det Melodifestivalen Delfinal 1, längtar som bara den. Jag bara älskar att se på det! Bra undehållning och mysigt att se på med familjen. Skönt att vara hemma hos mamma och pappa och ha hela huset för sig själv, känns som när man bodde hemma :) Är ju här jämt nu i och för sig men så är det när man har hemlängtan och inte vill vara själv i en tråkig lägenhet. Mitt liv finns ju liksom här, får se om det blir tillbaka flytt till sommaren eller om jag ska ha kvar lägenheten i Nyköping. Låt ödet bestämma! Nu ska jag sjunga högt och dunka musik så som jag inte kan göra hemma i lägenheten då jag har odugliga högtalare.

Saknar min baby ♥

Tjing på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela