Sunny outside

Publicerad 2011-02-08 14:45:45 i Allmänt,

Det är ett sprudlande väder utomhus, helt underbart. Även om man själv inte mår på topp så hjälper vädret till oerhört mycket. Orkade inte vara i skolan så gick hem och ska bara ta det lugnt och ta hand om mig själv, plugga lite grann möjligtvis... Kanske för en gångs skull ska stänga in mig i städandets värld och göra rent lägenheten ordentligt, det var nämligen ett bra tag sedan. Det skulle nog få mig att må ännu lite bättre!

Ha en toppen dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela