Vintrig strandpromenad

Publicerad 2011-02-18 11:35:08 i Allmänt,




Älsklingen bor ju med sjöutsikt, helt underbart när det är fint väder ute. Solen lyser upp hela vägen och man blir så glad av att vandra längs med sjön, som man egentligen kan gå på som jag inte vågade göra när jag var ut och gick själv :)

Bilderna är tagna för några dagar sen när älsklingen var i skolan, så passade jag på att ta mig ut i det fina vädret för en pluggpaus. Är mitt uppe i tenta pluggande och det går minst sagt riktigt uselt. Har både salstenta att plugga inför plus en hemtenta som ska skrivas. Jag blir så trött! Mikrobiologi och vårdhygien, så himla mycket att ta in så de blir jobbigt.

Men nu ska jag kämpa vidare men plugget och livet!
Ha de bra, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela