Filmkväll.

Publicerad 2011-03-01 20:17:21 i Allmänt,

Idag har varit en riktigt slapp dag, jag tog sovmorgon eftersom jag hade varken skola eller VFU idag. Åt en riktigt ordentlig frukost för att lite senare ge mig av till gymmet i hopp om att kunna träna bort min enorma träningsvärk. Resten av dagen har jag bara slappat, ätit middag och sett på film - "The break up" med Jennifer Aniston och Vince Vaughn. En helt okej film dock ganska gammal :)

Imorgon är det första dagen på VFUn, det ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela