Fullt ös medvetslös

Publicerad 2011-03-10 16:47:46 i Allmänt,

Just nu känns det så, hur mycket som helst att göra egentligen. Praktiken gör en helt slut i både kropp och själ, speciellt för mig som aldrig jobbat ute i vården. Men jag tycker det är roligt och suger åt mig all kunskap jag kan! Sedan är det jobb utanför praktiken som ska göras också inför seminarier och den slutgiltiga hemtentan som ska vara klar vid kursens slut. Hade seminarium idag, jag hade förberett mig noll i stort sett men det hela gick väldigt smärtfritt och jag visste ju på ett ungefär vad jag skulle säga så allting gick bara bra :) Sedan är jag ju bara  hemma i lägenheten under de dagar jag har praktik eller seminarium, på helgerna är jag hemma hos min älskling och träffar familjen och vännerna. Så de blir ju en hel del flängande fram och tillbaka... Längtar till sommaren så jag kan få pusta ut någon gång!

Nu ska jag pröva lite kläder jag beställt från H&M :D
Kraam

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-03-11 08:36:15

Tack så mycket! och det har ju jag med ;)



Vad roligt med praktik! Vad får du göra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela