Vårkänsla!

Publicerad 2011-03-23 12:23:17 i Allmänt,

Det är plugrader ute varje dag nu och solen skiner och värmer dessutom, det betyder verkligen att det är vår nu eller början på våren i alla fall. Det gör mig glad för då är det snart sommar och jag längtar dit riktigt mycket. Jag är riktigt trött på plugget nu och ändå har vi praktik just nu, visserligen är det den roligaste kurs vi haft på hela året men jag gillar inte seminarieuppgifterna och att vi ska skriva en hemtenta på allt detta...

Idag är jag ledig från både VFU:n och skolan har seminarie först imorgon så jag har hunnit ringa en del viktiga samtal och det roligaste jag ringde var till Körskolan !! Nästa fredag ska jag köra min första lektion på körskolan för att se hur många lektioner jag egentligen behöver ta innan uppkörning osv.. Körkortet ska vara mitt innan sommaren har jag bestämt mig för!


En vår bild på mig från förra året i början på april, har ingen ny bild på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela