Fotbollsvikarie

Publicerad 2011-05-05 16:32:26 i Allmänt,

Jag har blivit fotbollsvikarie i min pojkväns fotbollslag! Min pojkväns kompis startade upp ett Korpenlag vid namnet BK Shoreline och jag har helt tiden varit lite avis på min kille att han får spela fotboll och inte jag, men förra veckan fick jag veta att de hade en skadad spelare och de behövde en vikarie. Jag var snabb på att anmäla mig och vips så hade jag en plats i laget i två månader framåt. Ska bli hur kul som helst! Första träningen som var i söndags gick superbra och roligt var det också, min bollkontroll som jag trodde att jag helt hade tappat satt kvar mer än jag trodde så det kändes otroligt skönt! På Söndag är det premiärmatch, längtar!

Nu tillbaka till tentapluggandet :(

KRAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela