Livet.

Publicerad 2011-05-30 19:20:38 i Allmänt,

Händer mycket runt omkring mig så har inte tid eller ork till att skriva här. Tråkigt nog. Men kan väl säga att jag håller på att få lägenheten såld vilket inte går så bra, slutspurten i skolan, håller på att ta körkort, ska åka utomlands direkt efter skolan slutat och sen ska jag sommarjobba på Öland hela sommaren! Ska vila upp mig när jag är på Rhodos med min familj! Nu vill jag bara att skolan ska vara över och jag ska lyckas ta körkortet, behöver nämligen bil på Öland... The pressure is ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela