Tentadag!

Publicerad 2011-05-06 09:06:15 i Allmänt,

Idag är det som sagt tenta i den hittills absolut tråkigaste kursen vi läst, jag har varit helt omotiverad genom hela kursen och inte alls tyckt att det varit särskilt roligt. Jag har gjort alldeles för mycket annat än att plugga. Fy på lilla mig men så kan det vara ibland! Jag ska i alla fall göra tentan och hoppas på ett godkänt resultat om inte annat får jag ju bara göra om den. Men men... Skönt att det är eftermiddagstenta så man slapp gå upp i ottan och känna sig stressad nu hinner jag ju läsa igenom en del så här på förmiddagen!

Ikväll blir det att åka hem till Stockholm, imorgon är det jobb, på söndag är det först fotbollsmatch, sen 1-års kalas. Min lilla systerson ska redan fylla 1 år, helt otroligt fort det går!! Så jag har en fullspäckad helg framför mig :)

KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela