Babysim

Publicerad 2011-11-20 12:42:28 i Allmänt,

Har varit uppe tidigt idag då vi är barnvakt åt Vilgot, blev att äta frukost och göra sig iordning för att sedan åka med honom på babysim. Eller jag man kanske kan säga att det är småbarnssim alla barn är ju minst 1½ år :)
Det var väldigt roligt, har ju varit med förr men alltid kul att vara med där. I början var han lite tveksam men det släppte och när det var dags att gå upp ville han vara kvar. Knäppis!

Har precis avnjutit min lunch som bestod av korvstroganoff och ris, ska nog sätta mig och plugga en stund. Får se om jag ska träffa min kompis, men skulle ju behöva plugga istället då det är så mycket att läsa. Jobbigt!

Ha en bra söndag gott folk!


Vilgot och hans mor, min syster. För länge sen på babysimmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela