Français.

Publicerad 2011-11-25 22:13:35 i Allmänt,

Alltså måste bara säga, i gymnasiet så verkligen H A T A D E jag franskan. Trots att jag genom högstadiet fått veta att jag var bra på det och verkligen hade Uttalet (!!) och verkligen kunde säga dom där franska fraserna på ett ganska franskt sätt (ja för att vara nybörjare såklart). Och av någon anledning lyckades jag såå dåligt i gymnasiet dock Godkänd i steg 3 och 4, men kämpigt!

Allt nästan bortglömt och nu, NU, känner jag för att lära mig franska på nytt ?! Kanske borde läsa en sommarkurs eller något. Bra Linnéa att du är så E F T E R K L O K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela