Snorig och halsont

Publicerad 2011-11-25 21:50:01 i Allmänt,

Usch usch usch, väldigt oplanerat att bli sjuk helt plötsligt jag som sällan är sjuk har blivit det nu. Allt började i onsdags med en tjock hals och har nu övergått till en dunderförkylning! Inte riktigt okej. Imorgon är det ju premiärmatch i inomhussäsongen för fotbollen och den missar man nu, åh ville ju spela :(

Jaja i-landsproblem kanske men ändå. Kollat på idol och är hyfsat nöjd ändå och jobbat två dagar i rad nu :) Väntar på omröstning i Idol så jag får gå och sova snart. Trötter är jag!

Blir massa plugg om vårdprocessen i helgen och även måndag och tisdag kväll, spännande!
Ha en trevlig weekend folks! Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela