Artikeldjungel.

Publicerad 2012-04-17 16:17:06 i Allmänt,

Att leta artiklar är som rena rama djungeln, blir alldeles tokig!! Inte är det kul någonstans men tror jag ändå börjar greppa själva sökandet.. Jobbigaste delen är att läsa dom då allt är på sån där härlig lagom avancerad engelska och då engelskan inte längre är på topp får man ju slå upp en del ord.. Men tur man förstår det stora hela i alla fall! Borde studera lite hur man faktiskt ska utforma det där PM:et... Aldrig gjort ett sådant förut så ska bli spännande. Men det borde ju gå bra, har en bra skrivarkompis såå ;)

Har försökt kurera fökylningen med ett X antal koppar te idag! Känns som att jag är på bättringsvägen. Hoppas hoppas. Vill ju träääänaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela