Countdown

Publicerad 2012-04-17 08:57:46 i Allmänt,

Nu är det definitivt nedräkning min älskling kommer till Sverige redan ikväll men bara till Göteborg.. Imorgon mitt på dagen är han hemma igen, ska bli helt underbart att få träffa honom men har lite otur... Ska på möte i Västerås inför Tanzania och jag åker ungefär när han kommer hem, lite trist men får åka till honom när jag kommer hem igen!

Idag blir det att läsa artiklar, ska börja skriva PM nu inför C-uppsatsen som ska skrivas i höst!!

Ha en bra dag fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela