Energitjuvar

Publicerad 2012-04-23 12:45:06 i Allmänt,

Det är bland det värsta som finns, det enda man tänker på och det enda man inte vill tänka på. Tar all ens energi så sitter man här helt tom i huvudet och vet varken ut eller in. Får väl tacka min lärare för det. Hon har definitivt satt sina spår. Det mailet skaver som ett ont jäkla skavsår från ett par plågsamma sommarskor man håller på att gå in. Fy! Är dålig på att ignorera energitjuvar, önskar jag var bättre på det ibland och bara koncentrera mig på mitt men det går banne mig inte.

Sitter och kämpar med PMet, kan säga att det går sakta med säkert framåt hoppas vi har kommit en bit idag så vi kan skicka in det för lite feedback till vår lärare. Så sjukt att man har så kort tid på sig men egentligen går det rätt smidigt när man satt igång, hoppas bara man är på sätt spår och tänker rätt.

Solen tittar fram och värmer mig i ryggen, värmer mig inombords. Längtar ut, längtar till träning. Är i stort sett frisk nu, peppar peppar, så i slutet på veckan hoppas jag på att kunna träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela