Family workout

Publicerad 2012-04-08 12:20:22 i Allmänt,

Idag var det Spinning ocg CXWORX som stod på schemat och både jag, mamma och pappa var iväg på dom passen tillsammans. Hela famlijen ska trimmas! Nu blir det vila någon dag och träning igen på onsdag om allt följer planeringen ;)

Idag blir det Påsklunch hos mormor och morfar, åh jag bara älskar mormors mat den är bäst och godast! Mumsfillibabba. Hoppas på att få ett påskägg också ;) Har fått ett från mamma och pappa redan presentkort på bio. Det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela