Inringd

Publicerad 2012-04-25 18:55:26 i Allmänt,

Min dag var planerad med att plugga PM och förbereda inför morgondagen som ska spenderas i skolan.. Men kort efter att jag avslutat min frukost blev jag inringd till jobb, förskola! Tackade ja så det var bara att göra sig iordning och åka. Var framme lagom till samling och lunch, gott :) Det gick väldigt bra att jobba, skulle även vara gympatränare ikväll men blev hemskickad då de inte behövde mig och de andra dagarna jag också skulle hoppa in för en annan tjej blev avbokade. Mindre bra då jag behöver alla pengar jag kan samla in till Tanzania resan....

Nu fick jag istället tid till att verkligen orka förbereda mig lite grann inför morgondagen... Hej hopp kör på!!
Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela