Kvällsmys

Publicerad 2012-04-23 20:51:56 i Allmänt,

Ikväll ska jag mysa med pojkvännen som alla andra kvällar sen han kom hem från USA, vi ska slå på någon film och bara ha det gött! Har skickat in PMet för vägledning så det känns skönt. Annars har jag en mindre skön huvudvärk som kommer från rygg/nacke... Hjälpte "svärmor" på tomten igår så lyfte en del tungt och inte riktigt ergonomiskt rätt känner jag idag! 





Gömmer mig bakom det stora doftljuset jag fick av mitt hjärta från USA!

Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela