New header

Publicerad 2012-04-05 22:59:28 i Allmänt,

Det blev en ny header blev lite trött på den förra, även om jag tycker den är jättefin så känns det som att man kan behöva byta ibland... Då mina kunskaper i photoshop inte duger till att göra en egen snygg header (eller typ något över huvud taget...) så får det bli en enkel men underbart fin bild helt enkelt. Tills vidare. En ny header får det bli när jag kan be om lite experthjälp från min kära pojkvän som har den rätta begåvningen när det gäller Photoshop och diverse andra liknande saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela