Påskkärring

Publicerad 2012-04-05 22:30:38 i Allmänt,

Idag blev det lite plugg, en powerwalk, hem till pojkvännen för att träffa "svärmor" och hämta lite grejor och så fikade vi glass i solskenet. Mys! Trots att mitt hjärta är borta så tyckte hon jag bara skulle slå en pling om jag ville komma förbi hos dom, hon menade på att jag ändå har ett eget rum att vara i där ;) Så varför inte!

Under kvällen så har jag varit gymnastiktränare som vanligt på torsdagar och idag hade vi kommit överens om att vi tränare skulle klä ut oss till påskkärringar, det är ju ändå Påsktider.. Sagt och gjort! Snygga som få måste jag säga att vi var !! Var ju ett x antal år sen man klädde ut sig till påskkärring...

Barnens hinderbana ledde oss till Blåkulla och när man kom till Blåkulla träffade man snälla Påskkärringar (oss tränare) och gjorde man banan som man skulle, då fanns det en överraskning till alla tappra små gymnaster. En varsin klubba !! De blev överlyckliga !!


Mamma tyckte jag var den sötaste påskkärringen hon hade sett idag :)


GLAD PÅSK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela