Sjukling

Publicerad 2012-04-21 11:32:45 i Allmänt,

Mår inte tipp topp och pojkvännen är hemma från USA (mycket bra!) så bloggen får vila ett tag.. Förkyld, ont i halsen hosta och halvfebrig. Så rätt hängig. Har en hög med plugg att sätta igång med, PM skrivningen är igång!
Ogillar skolan starkt nu då jag i veckan fick ett näst intill anklagande eller påhoppande mail av en lärare som kändes väldigt personligt och felaktigt skrivet av den läraren. Känner mig rätt låg och omotiverad men det är bara att kämpa på, i guess!

Hoppas allt är bra med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela