Solsken

Publicerad 2012-04-24 16:58:56 i Allmänt,

Idag skiner solen starkt och värmer på bra. Det gillas! Enligt termometern som har direkt solljus så var det 33 grader men litar inte på den då det är betydligt kyligare i luften. Men det går definitivt mot ljusare tider och det gillas :) Min man och jag har varit iväg och kollat på en skrotbil, jag har lämnat blodprov och sen thai/sushi buffé till lunch! Sen har vi legat deckade i soffan här hemma, jag med en dundrande huvudvärk som inte verkar ge med sig. Discovery Channel är kanalen som gäller på tvn och jag tänkte fixa med PM trots den envisa huvudvärken. Lite nytta måste göras!



Lite bilder jag passade på att knäppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela