Svammel

Publicerad 2012-04-05 00:04:18 i Allmänt,

Känns nästan som att det är jag som fått resfeber, smittad av den kanske... Kan inte riktigt komma till ro och lägga mig och sova.. Pratade nyss med mitt ♥ och första etappen av resan har gått bra resten kommer också gå finfint men nog sista gången vi pratar i telefon inom de svenska gränserna.. 
Har sett en film och faktiskt proppat i mig chips, sjukt onödigt men nu är dom ju slut. Bra det! Ska sluta svamla dags att krama kudden så jag orkar lära mig de kvantitativa orden imorgon. God natt min skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela