Todays update

Publicerad 2012-04-04 17:44:39 i Allmänt,

T R Ä N I N G S V Ä R K !! Efter gårdagens step/styrke pass.. Så himla skönt att träna men mindre skönt i kroppen idag. Går som en gammal gumma och känner mig helt spaghetti i kroppen! Blir till att träna imorgon eller på fredag för att få bort träningsvärken eller mer...
Idag var en totalt värdelös dag i skolan, ovärt.

Ikväll så åker jag och pussar och kramar hejdå till min pojkvän som åker till USA i 2 veckor.. Kommer sakna honom MASSOR, men hoppas att han superkul när han är borta och tar med sig värmen hem !!!! ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela