Tankeöverföring.

Publicerad 2012-04-11 20:18:22 i Allmänt,

Varit på spinning ikväll med mamsen det gick fiiint förutom att det var typ världens tråkigaste och minst peppande instruktören jag någonsin stött på. Irriterande. Dålig musik var det också men då gäller det att ha disciplin själv och pressa sig själv.. Har konstaterat med modern min och hans pass tänker vi inte gå på något mera! Blev lite mage efteråt också ;)

Dagen har bjudit på en hyfsat enkel tentamen, en tur till skärholmen och nu sitter jag här matt i kroppen och väntar på ett samtal från min älskling... I samma sekund som jag skrev att jag väntade samtal så ringer han. Creepy eller rena rama tankeöverföringen? Men åh så mysigt och så glad jag blev :) Känns konstigt att typ inte ha något att göra så blir stressad av det.. Hmm...

Ha en bra onsdagskväll!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela