11 veckors slit!

Publicerad 2012-08-20 15:19:00 i Allmänt,

Igår jobbade jag sista dagen på KS, mitt sommarjobb. Har slitit som bara den i elva veckor och nu är det över. Det har inte gått en dag på jobbet utan att jag försökt göra mitt bästa, har efter varje pass gått därifrån med värkande och svullna fötter och ben. Utom de dagar jag dragit på mig stödstrumpor som är bland det skönaste man kan ha när man jobbar inom vården! Jag har lärt mig något nytt varje dag och tror innerligt att jag utvecklats mycket som människa. Har fått träffa underbara människor som varit mina kollegor alla dessa veckor och jag längtar redan tillbaka! En underbar arbetsplats med andra ord och det har i stort sett varit mitt andra boende denna sommar, fy tusan så mycket jag jobbat. Men det har varit kul och lärorikt !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela