Turkiet, här kommer vi !!

Publicerad 2012-08-21 20:55:19 i Allmänt,

Tidigt imorgon bitti åker jag och pojkvännen till Bodrum i Turkiet efter en lång tråkig svensk sommar full med jobb! Även min syster med familj + hennes vän med familj åker men vi bor på olika hotell.. Ska bli helt underbart och detta blir första resan för mig och S tillsammans så det ska bli jättekul :)
Känner mig larvig som har fjärilar i magen och bara längtar som en tok tills vi ska åka...
Ha det så bra i Sverige, ses om en vecka! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela